اخبار تورهای استانبول ترکیه
نوشته شده توسط : المیرا

-اداره-بهداشت-بر-سواحل-تفریحی-استانبول-ترکیه.gif

ادارات بهداشت ارزیابی آلودگی دریایی استانبول ترکیه، تایید کرد که همه 86 مکان در نظر گرفته شده مناسب برای شنا تمیز بودند، چراغ سبزی به شناگران داد تا در تابستان با خیال راحت در سواحل استانبول به شنا بپردازند.


-خانه-اپرا-اروپا-در-استانبول-ترکیه.gif

رئیس جمهور اردوغان اعلام کرد که در منطقه تکسیم استانبول به زودی یک خانه اپرا جدید احداث خواهد شد که بزرگترین خانه اپرا اروپا تا کنون می باشد و استانبول اکنون آماده پروژه های جدید تاریخی و فرهنگی می شود.

-اولین-موزه-مادام-توسو-استانبول-در-ماه-دسامبر.gif

اولین موزه مادام توسو موم استانبول ترکیه امسال در ماه دسامبر رونمایی خواهد شد.

این موزه دربرگیرنده 60 چهره محلی و بین المللی از دنیای سیاست، ورزش، فرهنگ و هنر می باشد.

مدیر کل موزه مادام توسو در سخنرانی خود در یک کنفرانس خبری در استانبول گفت: چهره های موزه شامل افرادی از قبیل مصطفی کمال آتاتورک بنیانگذار جمهوری ترکیه، مظهر اوزکان یکی از قدیمی ترین گروه های موسیقی پاپ ترکیه، زکی مورن، کار آفرین فناوری اطلاعات آمریکا استیو جابز و... خواهند بود.

-سرمایه-گذاری-در-بخش-هتل-های-ترکیه.gif

به نقل از انجمن هتل داران ترکیه: سرمایه گذاری بخش هتل در ترکیه 42 درصد در سه ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال 2015 سقوط کرده است. به گفته انجمن هتلداران ترکیه اعتباری بالغ بر 645 میلیون لیر برای استقرار 53 پروژه هتل جید در 27 شهر ترکیه در نظر گرفته شده است.


-گردشگری-حلال-ترکیه.gif

وزیر گردشگری در افتتاحیه کنفرانس گردشگری حلال 2016 در استان مرکزی آناتولی قونیه گفت: ترکیه سرعت کار خود را برای توسعه گردشگری حلال افزایش می دهد تا تعداد بیشتری از گردشگران مسلمان را پذیرا باشد.اونال گفت ترکیه در حال افزایش تلاش های خود برای افزایش گردشگری حلال است، که دارای یک سهم از حدود 12 درصد در گردشگری جهانی است. تعداد گردشگران مسلمان که از کشور ترکیه بازدید کردند بیش از 7.6 میلیون نفر بوده که به نسبت سال قبل 30 درصد افزایش داشته است. او گفت که گردشگری حلال گردشگری است که به پیام نشان دادن احترام به ایمان، مقررات و راه زندگی مردم مسلمان است.

-گردشگری-ایران-و-ترکیه.gif

سرمایه گذاران ترکیه حداقل 10 هتل در ایران خواهند ساخت و هر دو کشور پروازهای خود را در تلاش برای تقویت گردشگری هر دو کشور افزایش خواهند داد. بنا به گزارش رویترز مقامات گردشگری ایران و ترکیه در تاریخ 12 مه قراردادی بر اساس مضمون فوق را به امضا رساندند.این توافقنامه در تهران، توسط وزیر گردشگری ترکیه و مسعود سلطانی فر معاون گردشگری رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به به امضا رسید. اونال و سلطانی فر و نمایندگان همراه راه های تقویت گردشگری را مورد بحث قرار دادند. با توجه به توافقنامه سرمایه گذاران ترکیه بیش از 10 هتل در کلانشهرهای تهران،اصفهان،شیراز،تبریز و مشهد خواهند ساخت.

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: